what d fulltime.!!

minggu nieyh aku x berniat untuk bersuara lebih2 dgn memb2..
sbbnye..
1) trase hati
2) hati hati
3) sakit hati
4) makan hati

masalh kronik. aku mengalami masalah hati...kuang3..
mungkin sebab aku x brape nak sht so aku malas nak berinteraksi lebih2 dgn memb2

aku x benci korg.. cme malas berbicara..
aku x marah korg.. cme mlas nak bertindak..

bukan aku pemalas.. tp jika semua kerja aku korg tentukan maka lebih baiknya aku berundur.. :P

--------------------------------------------------

aku penat..
letih..
sbb minggu nieyh bukan part2time dah.. tp full2time..
hahah
ahad, isnin, selasa bakal tiba nieyh kami ditempatkan di stadium bola sepak untuk majlis sukan sekolah2 asia. so the penat bakal diterima..

minggu nieyh aku tetap nak balik walau ape jua keadaan.. haha. bukan homsick2.. tpi nak basuh baju la weyh..hahah

i xtaw pe nak conteng lagi.. jari pun dah letih ( padahal bukan d kls pun) hahhaha
bubbye.. muah4..