anak-anak umi.. :)

1stly aku nak minta maaf kat yang trase.. hehe opcoz u la mimi... ari tuh aku marah2 ko kan.. tp bler dah selesai aktiviti tuh pg td aku x mrah kau dah.. padan muke ko last skali ko yang buat semua.. :) alhamdulillah plan tuh berhasil.. walaupun aku sgt kepeningan kpale dgn mulut bising kau suh buat itu ini tapi bila tgk muka2 budak td.. sedeyh gler beb.. :)

sgt seronok..tp dlm aku seronok ttbe tgn aku g on fb.. waaahhh ada benda hangat.. :) tp x mengapalah.. aku taw mungkin dia trase ngan blog aku nieyh.. tpkan.. kenapa dia nak trase.. dia pasti ke dia org itu..? sedangkan aku x tujukan padanya.. :) pelik betul.. xperla.. kalau dah trase tuh minx maaf la ye.. tp knape plak aku yg trase ngan kata2 dia.. hahha.. nak taw cbb ape.. dlm klas tuh aku je yg rajin gne blog nieyh.. xksh la..makin lama dia mengumpat mnegutuk insyaALLAH aku lebih tenang hidup..terima kasih ye kawan.. :)

berbalik pd cerita asal.. si bdk kecil.. sedih sungguh kisah hidupmu.. :) aku suka hidup bergini.. bersama mereka..

habiskan sisa2 hidupmu sayang dengan perkara berfaedah.. :) walaupun x lame tp aku sungguh bahagia.. :)