:) biar madah selembut bicara..

ruangan aku..coretan aku... kata2 aku.. :) so x d kene mengena dgn sapew2... :P

lame x menconteng disini.. hehhe..maklum laa.. bz ckit.. tp aku still aktif menconteng di ruang sane.. sanew? hehehe ye disana.. dimana x siapa tahu siapa pengarangnya... bukan ape.. biarlah rahsia.. :) secara langsungnye sekarang dah 3 cerepen pendek ku ciapkan.. novel itu dlm proses..cbbnye x terdaya lagi untukku meluahkan kata kerana kata2 semuanya dah "hilang" hehhe.. bukan hilang tp ntahlah...

1stly... thx to my frens.. sapew yg trase aku nak ucapkan terima kasih..kerana seseorang yg dpt menerima kritikan adalah org yg sentiasa mengubah dirinya.,. perluke aku mention namanya?? xperlu kot..cbb org tuh akan tahu sendiri.. th sgt2 ye..skurang-kurangnya saya berupaya menjadi lebih baik dari sebelumnya.. dan saya dpat menerima dgn hati terbuka.. :)

ahhhhh bosan cite pasai org2.. lebih baik aku cite diri sendiri.. g pun bukan aku yg teman dia dlm kubur nanti..masing2 sorg satu kubur.. :)

so kali ini lebih berhati-hati meluahkan kata..hehehe.. :) saya perlukan novel baru..lalallala... novel..novel...novel..

minggu nieyh saat yg paling bz.. tp xkisah lah. cbb bz2 pun adew ruang untuk tidur makan dan mandi serta solat sudah mencukupi..alhamdulillah ..

kisah seorang sahabat...
mek n** hahha sory kalau d trase erk..gurau2 jerk slalu tuh..hahah.. skang dia lebih cpt ciap dr saya.. waaaaaaaaaahh [perubahan2... :) ilike..hahha

x dmende nak mrepek.. so aku nak pergi ke tmpt ku kembali..hahha.. :) bubbye..