Alhamdulillah hari ini berjalan dengan lancar... walaupun hujan sepanjang hari tetapi tidak mematahkan semangat kami untuk keluar.. heee.. :) itulah kerja kami 4 beradik.. sementara menunggu adik bogsu kami habis SPM terpaksalah berjalan dan bershopping di kawasan terdekat sahaja.. cuti kali ini terasa begitu singkat.. kata kakak sulung saya.. mana tidaknya.. masa dihabiskan dengan berjalan.. ok sis.. hehe... ok hari ini mak call rumah then suruh lunch dengannya di kafe sebelah office.. heeeeee.. yahooooo.. makan free beb.. haha. tak payah masak2 kan.. lepas makan seperti biasa kakak-kakak saya kata mahu tengok-tengok je barang tak beli...nanti duit habis kata mereka pada mulanya sahaja.. lepas dah masuk mall terus habis duit.. adik bongsu saya juga tidak sedar diri bahawa spm belum selesai.. tapi tak mengapalah..enjoy je... balik.!!balik.!! okey balik rumah awal sikit sebab rumah tak berkemas.. ayah balik compom kene bebel.. hahha.. saya seperti biasa suka membasuh pinggan mangkuk.. sebabnya!! air..haha.. selesai semua teringat ayah balik mahu makan ape ye.. ouuuchhh masak lah.. kakak2 saya masing-masing sibuk dengan barang yang dibeli.. biarlah... :) selepas semuanya selesai dan dah malam pun macam biasa kalau dah semuanya perempuan makeup2 lah jawabnya.. adoiii apa lah siblingku ini.. :) tapi cun gak.. mangsanya adik bongsu kami.. inilah hasilnyaa..