BERMAIN EMOSI...

salam.. :)

terjaga aku dari lenaku pagi tadi... aku terasa seolah-olah kehilangan seseorang.... wajah yang muncul dalam mimpiku tadi sangat ku kenali.. aku rasa seperti wajah itu selalu berada denganku kala susah dan senang.. ye..aku pasti.. aku rindu kau lah kawan... lama kita tak jumpa... ye memang lama.. sejak kau blah tinggalkan aku sorg2... time tu aku ingat lagi... aku tanya kau np kau tak g sek , yerla baru hari 1st sek form 2.. lepas tu kau jawab yang kau tukar sek.. aku ok lagi time tu... tapi bila dah semingg sek aku cari kau kat rumah.. aiiiikkk.. x d orang.. memang aku bengang.. rupenye kau pindah rumah.. kau jahat la... dari kecil kita kawan lepas tu kau pergi cm tu je kan.. padahal parents kita pun berkawan... huh.. sampai skang aku xtahu tarikh lahir kau kawan... sebab kau terlalu berahsia.. dan hari ni aku teringatkan kau.. time kita ponteng sek same2.. plan samew2 bila balik sek pergi umah sape dulu tukar bju.. maklumlah kita kene berdikari balik sek nek bus sek same2.. sampai rumah ko sorg aku pun sorg.. :) sweet sgt time tuh..hehe. sampai aku merajuk xnak kawan dgn kau sbb kau rapat dengan orang lain.. lepas tu kau pujuk aku balik.. kau beli aiskim milo kan..hehhehe... :)

p.s : persahabatan adalah selamanya.. tiada apa yang dpt memisahkah kenangan persahabatan.. :) insyaALLAH kawan