DIA BUDAK BAIK.. :)





salam.. :)
jari-jari bermain keybod... kotak fikiran menjana idea...
selepas mendapat kebenaran... terus sy taip ini cerita.. :P okeyh.. cerita kali nieyh berkisahkan tentang seorang yang sangat cun melecun dan baik hati.. opppssss nak knal? relax.. sebelum tu saya nak ceritakan tentang hobi sy niey... majalah menimbun.. novel ber-rak2.. ayah membebel-bebel.. mak bising2.. mana tak nye.. dah serabut bilik penuh dengan benda-benda tuh.. hehehe tak kisahlah.. itu minat saya...
majalah : DARA + REMAJA
novel : semua.. :) hehhe.. yang berkenan sambar dan bayar dikaunter ye... :P

oke... alkisah berbalik pada seorang yang cun+baik itu.. memandangkan saya suka baca dara... disuatu hari.....alamak skema..!! ok.. tuh2.. yang adew sinar2 ku..hehe.. tuh la cover dara yang bdk cun tu jd model..
1 hari tu saya add seseorang dalam fb.. ye...mke yang sgt sy kenai.. hahahha oiiittt.. minah cover dara lah... hahahha... nak taw sapa? nieyh lah orangnye...
Nama : Siti Azar Nadhirah Azmi...
umur : 20... (seb2... sama ngan saya... )
anak jati nogori nieyh.. ok2 berbalik kepada ceritanya... mula2 add cm sombong lak kan budak nieyh... tumbuk bru taw.. haha.. ske hati je kan.. tp last2 bler kita tegur dia ok pula.. dan dia cgt baik dan x sombong taw.. huhu sy nak bg award lah kat awak... susah ooo nak jumpa orang cantik cmni x sombong.. bagus..!! anda melakukan kerja dengan baik ( kerja pe plak)haha dan saya nak umumkan... yang saya suka kawan denga dia.. sebab dia baik cgt2.. hehe.. dan saya sangat teruja dan syok cbb dapat berkawan dgn dia.. thx dear.. :)