KEK COKLAT!!!




Alhamdulillah.... kenyang sekali hari ni.. pagi-pagi lagi( pagi ke?) bangun dari tidur aku terhidu bau yang sangat memaksa naluri tidurku untuk bersemangat bangun.. haha..memandangkan kek coklat yang angah buat semalam tak jadi sangat so pagi tadi angah buat lagi.. heeeee :) sangat bagus kan..oh tapi bukan begini rupa kek itu.. ini curi dari google jerk.. :)

kisahnya semalam.. angah buat kek coklat petang dah la.. tapi malangnya kek tuh tak berapa menjadi.. bila makan tak rasa kek tapi rasa macam coklat cadbury..hahha hebat tak? punya la fikir apa sebabnya ... rupa-rupanya salah beli tepung.. bukan salahlah tapi mencuba kata orang..:) tapi sedap juga bila dimakan.. yummy2 gak lah.. dan semalam dah tekat nak buat lagi yang baru... huh.. menggemukkan badan makan kek la jawabnya ye..

tadi aku bangun dari tidur aku tengok kek yang sangat enak dah siap.. rajin lah... hehhe.. dengan coklatnya yang cair2 tu... kene mandi cepat nie.. bangun-bangun terus mandi.. lepas tuh makan kek coklat yang sangat2 sedap kot.. :) thanx la angah ye.. :) baru buat pagi tadi tapi dah tinggal sikit jerk.. makan je kejenye...

memandangkan semalam pun saya tak update blog ni jadi banyak nak diceritakan..tapi macam malas la pula.. hehe.. :) yang penting esok.... saya akan bertola ke kampung halaman bersama keluarga tercinta..... :) dan ke langkawi...

ok lah... bumi sedang muram masa ini.. sebentar lagi pasti dituruni air matanya... sedih bumi sekarang... :)