MARI KE TANJUNG DURIAN..


hari ini kelas berakhir dengan hati yang senang. bukan mudah kelas habis seawal ini. tetapi tidak mengapalah.. bonda kami mempunyai urusan penting yang perlu di selesaikan. apa kaitannya dengan mari ke tanjung durian?
kelas yang memeningkan kepala kerana subjek ini bukanlah subjek yang senang ye. tapi saya sangat berminat dengan subjek ini. cuba jaya itulah konsep saya. walaupun rasa hampir putus asa tapi atas semangat yang berkobar-kobar saya akan teruskan berusaha. seperti mahu berada di tanjung durian? kenapa? sebab saya suka lagi durian daripada rambutan ye. bagai sudah jadi orang gila yang sangat comel dan perasan.hahaha...

eh makcik.. bukankah kamu kata tak mahu update blog untuk minggu ni.? mahu bercuti?ahhaha jawapannya senang saja.. saya bosan.!! ye.. itulah jawapannya.
ok la.. perut pun dah lapar hati pun bergelora jiwa lagi lah tenteramnya tiada.. :)
sekian..