Selamat Tinggal ..





oppss... selamat tinggal blog kesayanganku untuk seminggu je ye.. bukan selamanya. kerana aku bakal pulang ke asrama semula.. untuk merajikan diri mencoret blog memang tidak kesampaianlah kan kerana diriku begitu sibuk di sana.. alkisahnya lah kan.. berbezanya minggu ini dengan minggu2 sebelumnya, kali ini aku akan pulang lebih awal dan menggunakan pengangkutan awam. ye.. sangat kasihan diri ini apabila ditinggalkan seorang diri dirumah tanpa ibu dan ayah. ok la. saya mahu pergi bersiap-siap untuk pulang.. oh bas.. kali pertama untuk tahun ini... :) hidup kenalah berdikari.. :) barulah cikgu namanya. jika dicampak ke pendalaman sekali pun pasti boleh hidup. jangan manjakan diri sangat ye! haha( nasihat untuk diri sendiri..) ok.. minggu depan saya akan update blog saya ye.. :)