Sebelum Mula Bicara..




lupe letak title tadi..hahhaa!^^

sebelum mula bicara, sebelum langkah terus melatah, sebelum hati terusik berkata, sebelum jemari bersenam bersama.. saya mahu mengupdate blog dimana saya telah di"tag"
anyway thanx for the tagged ok..^^
i was tagged by CIK AKIN COMEL ye.. thx dear... :)
hohoho.. sgt lazy ye cik akin bila saya baca panjang2 itu..
tapi disebabkan kamu yang comel maka saya meringankan jari ye. :)
Full-name : Nur Izzati Bt Md Zain
D-O-B : 04 Disember 1990
Age : masih muda...21 tahun ye
Married : insyaALLAH jika pintu hati dibuka ...kala itu akan diijab kabulkan..( sijil kahwin ada ye)
Zodiac : Sagitarius
Foot-size : hohoho.. terasa berbisa.. hanya 4/5 sahaja..
Weight : berat? 45... sebelum masuk maktab la.. sekarang 57 ye.. sangat comel..
Height : tengok berat la beb.. sure tinggi punya.. haha.. 156cm
Nickname : nur izzati, zati, eyza, izzati, adik, dikkechiq,tatie
High-school : Sek. Men. Taman Selayang(03/07)
College/University : Institut Pendidikan Guru Kampus Bahasa Melayu
last-thing-i've-just-did: makan sampai semput..
my-room-condition: sangat kemas(bajetkan)
Take your own picture now and don't edit..ok.. ini gambanya.. saya tahu sangat buruk ye.. :)


ABOUT OTHERS
Name-of-your-bf/gf-right-now : sangat jujur ye . AHMAD FAKHRUL RAZI
Name-of -the-person-you-miss-the-most-right-now : i always miss my parents.
Name-of- the-person-you-hate-the-most : bukankah membenci tu tak elok?
Name-of-the-last-person-you've-hurt : my friend
Name-of-your-pet : ikan ku tak punya nama
ABOUT MY SELF
pernah korek hidung : kalau tipu berdosa kan.. ok.. pernah
pernah bergayut sampai tertidur :oh ye memang selalu ye.. ( xcaye tanye sama dia)
Pernah kentut dikhalayak ramai : opssss... hahha jawapan hanya family yang tahu.. i like..
Pernah tidur dalam kelas : hohoho.. x pernah? sangat PENIPU!! selalu juga..
Pernah pukul orang : yes..! sebat sekali.. :)
Pernah nangis depan gf/bf : sokmo.. bukan takat bf tapi semua..haha
Pernah kena prank : haha..? mmg pernah..
FIRST TIME
Kena marah : selalu kene marah sampai lupa bila 1st time kene marah
Duduk jauh dari family : Masuk Institut Pendidikan Guru yang jaraknya hanya 20minit perjalanan kalau jem..haha
Tengok wayang : oppsss.. kene perah otak lah.. tak ingat
Ponteng kelas : alhamdulillah dulu jek.. haha memang pernah la weyh.saya bukan budak baik!;)
Jatuh cinta : cinta pertama pada ILLAHI..
Accident : aduhai.. memang pernah la.. :) sgt sedih.. time bufday saya.. :) sendiri drive ye..

alhamdulillah akhirnya habis juga.. :)
saya tag...

CIK CANTIK ZIRA
CIKGU SYAFIQ
CIKGU QALBI
CIKGU COMEL-juniorku