BERCUTI DI KAMPUNG..



jika kita dengar melalui corong radio.. pada muka kaca televisyen kita dapat dengar dan lihat banjir di serata tempat.. tetapi berlainan pula dengan kampungku.. Kedah tempatnya.. panas terik tiada setitis pun hujan membasahi negeri jelapang padi itu..jadi cuti yang penuh dengan kekeringan bumi itu kami luangkan dengan berjalan ke sana sini sampai letih. heee.. seminggu juga aku menghabiskan masa di tanah jelapang padi itu.. hasrat hati ingin sahaja pulang ke Kuala Lumpur tapi apakan daya tiada kudrat untukku melawan kata ibu ayah.. sepanjang berada di kedah saya rindu sangat nak buka blog nak jalan-jalan melawat blog kawan-kawan,.. aiiihh.. banyak dah ketinggalan.. walaupun saya kemalasan mengupdate blog tetapi saya kerajinan membaca blog orang lain.. :)

baik.. cuti berakhir dan hari ini aku pulang ke Kuala Lumpur dengan perjalanan yang memakan masa 10jam.. fuhyooo lama tak? haruslah... memang lama.. dah bermacam-macam aksi yang aku dan adik lakukan .. kesesakan jalan sangat membosankan para pemandu yang "berhemah" kan? haha.. jam 2 petang dari negeri jelapang padi.. 12mlm ke bandar metropolitan.. alangkah indahnya perjalanan bergitu.. :)

InsyaALLAH esok saya akan eupdate tentang diriku..cintaku.. rinduku.. :) heeeee.. salam sayang.:)