MAHUKAN SENYUMAN..



saat kaki melangkah menuruni kereta kecil itu, hati mula merasa sesuatu yang memang sering dirasai oleh segenap pelajar yang mempunyai penyakit "M". Apabila penyakit ini mula menguasai diri maka tercetuslah satu evolusi dimana pelajar mula ponteng kelas.. Penyakit ini sangat kronik pabila isnin menampakkan diri..

saya mahukan senyuman di pagi hari yang indah.. tolong bantu saya. bagaimana hari esok kulalui..? hah... perit..perit..masih adakah lagi senyuman tatkala itu? aduh..bagaimana mahukan senyuman itu? kasut kuliah tak ku bawa.. aiiihh... nak pergi ke kelas berkasut apakah? mak... ayah... tolong hantarkan kasut. itu yang utama..sampingannya.. setelah seminggu tidak ketemu oh sangat penipulah jika tidak kerinduan ye. hellooo kaum kerabat sekalian.. saya rindu kalian..oppps.. sangat dusta di situ..!! sebenarnya saya tidak dapat membohongi hati dan jiwa serta perasaan yang perasan ini. Ye saya rindu si dia..hari-hari berjumpa bila bercuti barulah terasa deritanya. tahu tak? tidak tahu? tak mengapa..saya harap saya dapat senyuman itu di pagi hari. ohh jangan buat hal awak terlewat bangun sudah ye.. saya tak nak cakap dengan awak dalam kelas...seterusnya.. saya mahukan senyuman itu? ooohh darling sila buat saya senyum di petang hari ye..hahah.. sangat gatal ye!! katakanlah darling bahawa awak akan bawa saya keluar esok ... makan-makan... wayang-wayang..boling-boling... oh hampir terlupa.. shoping2... mahukan? pastikan saya tersenyum ye awak.. :)