TIDAK BEGITU PINTAKU..



tidak pernah seorang pun manusia pinta dirinya jadi begini. begitu juga aku yang hanya mendengarnya berpuluh kali dari kalian yang bergelar manusia.. siapakah anda untuk mengadilinya? kadang-kadang aku terfikir.. mengapa kalian tidak henti-henti mengganggu hidupku? tidak cukupkah apa yang kalian sudah lakukan dahulu. atau masih tidak cukup ? apa salah aku pada kalian? aku tidak pernah mengganggu hidup kalian apatah lagi mengenali kalian. aku sekadar tahu kalian adalah warga setempatku belajar.. tapi aku sangat pelik mengapa kalian mahu jatuhkan aku?

apa kalian ingat aku kawal kawan kalian? untuk apa aku mengawalnya? sedangkan dirinya tiada ikatan yang sah denganku..apakah kalian fikir kalian tidak mengawalnya? tersinggung hati ini tatkala bicara yang kalian lontarkan itu hinggap di telingaku.. hatiku sayu kala ini.. maafkan aku jika aku diam dan terus berdiam.. itu keinginan kawanmu.. :) kawan kamu lebih sayang kamu.. mungkin itu sebabnya mereka tidak mahu aku terus disisimu..

AKU BUKAN ITU!!