JUMAAT YANG MELETIHKAN..



saat ini degupan jantung sangat kencang...nadi yang bergerak pantas dengan nafas yang tercungap-cungap..ahhh..letihnya hari ini.. pada minggu-minggu yang lalu harri jummat pasti ku nantikan.. bukan sahaj kerana namanya jumaat dan indah sertaa hari yang baik tetapi kelas yang agak sempoi kerana tidak memeningkan kepala.. tidak pada minggu ini..
'mana senarai nama kumpulan?'
'sediakan untuk tanda tangan ye..'
'zati..aku nak tukar alamat pbs'
'laporan tiap-tiap minggu mana, 2.30 ada *****'
'minggu depan bgai saya senarai nama yang siap tanda tangan'

wahhhh poning palo den ni ha... den penat minggu ni..
tapi tak mengapa lah.. buatkan saja..hehehe.. nanti kat sekolah lagi pening kepala kan3... :) ok..
terima kasih ye nurul syafiqah kerana sudi membantu saya sebentar td..
kepada 3 orang pahlawan yang baik hati sila lah buat selalu ye.. saya suka..hahahhahaha.. nasib baik aku baik ok..! oh tersangat perasan bunyinya..

ok lah.. terasa bantal sedang memanggil-manggil untuk bermanja denganku.. ahhhh tidur... penat...