Masya-ALLAH... tengok-tengok balik dah lama rupanya diri ini malas berceloteh.. hari-hari dihabiskan dengan kerja dan tanggungjawab sebagai seorang pelajar.. heeeee.. banyak story-story.. sajak2 yang terkumpul nak diluahkan tapi apakan daya masa mungkin tidak begitu sesuai untuk berceloteh dengan panjang lebar..

hari ini... ada cerita yang mahu dikongsikan.. yang lepas biarlah lepas.. ada masa kita cerita perihal yang lepas.. tetapi hari ini masih segar untuk diluahkan..

RINDU!! ya... rindu tersangat...
semalam sedar saja dari tidur terasa sangat sedih...
mana tidaknya.. si pujangga hati bekerja..!! tidak setuju sebenarnya.. tetapi apakan daya kudrat yang ada tidak mampu menolaknya.. bukan saya tak mahu awak kerja.. tapi.. saya tak mahu awak penat.. saya risaukan keselamatan awak malam-malam baru pulang.. saya tak mahu begitu.. saya nak awak sentiasa ada bersama saya( aiiishhh terjiwang pula) ... tapi itulah sebenarnya.. saya x pernah rasa sunyi macam ni awak tahu tak? silalah ambil tahu ye..saya tak pernah rasa macam ni..!! semalam berapa kali saya tengok handphone.. mana tahu awak mesej saya ke.. tapi tak.. saya nak mesej awak takut menganggu awak pula kan..

kita sama-sama gemukkan awak.. :)

salam rindu buat awak.. :) saya sentiasa doakan terbaik untuk awak
...