DEMAM..


alhamdulillah 2 hari diri ini demam.. punyalah tak lalu makan ... pahit mulut..pecah-pecah dalam mulut ni.. namun, aku harus kuat.. lagi kita layan demam tu makin demam la jawapnya.. :) hari ini aku rasa sangat-sangat sihat selepas tidur 2 hari tanpa henti.. hehe... tidur sakan seperti tiada hari esok untuk tidurnya.. sebenarnya aku rasa sangat lemah itu yang tidur.. tapi tak bagus juga juga banyak.. habis mata bengkak-bengkak..menambahkan kesepetan mata aku ni ha... tapi alhamdulillah demam kali ini tak la lama macam selalunya... itulah..degil.. dah kena hujan tu silalah mandi.. ini tidak.. semua ikan punya pasal.. haha.. saling menyalahkan itu perkara yang tak baik ok.. :) apa-apa pun aku gembira.. aku masih diberi peluang untuk hidup pada hari esoknya.. ohhh lupa cuti dah nak habis.. gembira? tak lah sangat..tapi gembira la juga sebab dah terlampau bosan duduk di rumah dengan kerja yang sangat membosankan iaitu membesarkan badan.. :) lagi 3 hari aku akan pulang ke kampus kesayangan...tapi... mulut saya masih sakit.. bibir pecah-pecah..( aihhh macam lah terul sangat.. tembak kang) heee.. to all future teacher yang memang pemalas nak balik asrama tu silalah rajin-rajinkan diri anda ye.. :) walaupun kalian-kalian bosan tetapi apakan daya amanah dan tanggungjawab sebagai seorang pelajar perlu dipikul.. :)