INILAH YANG DINAMAKAN CINTA



"ya ALLAH.. andai dia adalah jodohku maka kau kekalkanlah kami bersama-sama berbahagia hingga ke akhir hayat kami ya ALLAH. "

cuti 3 minggu..memang seronok. tetapi bagitu cuti hanyalah cuti untuk merehatkan minda sementara waktu. cuti bukanlah segalanya.. aku lebih selesa untuk berada di asrama dan ke kelas setiap hari.. kenapa?
1) aku dapat ketemu dengan putera hatiku walaupun banyak kali aku dilukai..
2) tak payah susah2 nak rindu mcm ni
3) aku dapat tahu apa yang dia sedang lakukan..
4) ..... bla..bla..bla... dan banyak lagi..

tapi hari ini setelah sekian lama kami tidak bertengkar akhirnya tercetus juga.. bukan salah dia tapi diri ini.. bukan sengaja untuk diri ini..ermm andai semua tahu apa yang diriku rasa pasti semua memihak kepadaku..

hanya 1 jawapan..

AKU RINDU.. AKU MAHUKAN TUMPUAN SEPENUHNYA DARIMU.

itu sahaja yang ku perlu.. erm tapi dirimu tidak pernah memahaminya.. aku merajuk kau biarkan..seolah-olah kamu sudah tidak peduli semua itu.. jika dahulu akulah bidadarimu tapi sekarang siapakah aku?

kalau awak baca silalah faham kenapa semua ini terjadi.. :)

ruang ini ruang untukku luahkan segalanya...jadi kepada sesiapa yang tidak menyenanginya tak perlulah baca..


'sekarang... penulisanku tidak berbentuk sajak untuk aku meluahkan kerana ada pihak yag ku jumpa dengan senang hati mencuri hasil karya orang dan tidak tahu malu kata dia punya..hye.. perempuan apakah itu? '